utorok 15. septembra 2015

Vzorečky vol.6

Ahojte!
Ďalšia várka vzoriek je tu a dneska vám ukážem viac vzoriek, ktoré ma potešili. Keďže som mala prax, ráno som sa líčila každý deň a skoro vždy som skúsila niečo nové. Takže som trošku pretriedila svoju vzorkovú zbireku. 




Vichy idéalia BB krém - Celkom som sa tešila na jeho vyskúšanie ale bohužiaľ bol príliš ružový a po nanesení zoxidoval na oranžový. Pleť mi celkom vyživil, čo som cítila aj pri odlíčení a to už je čo povedať. Čo mi však veľmi vadilo bolo, že som sa po nanesení strašne leskla. Bolo potreba celkom dosť púdru, aby som vyzerala ako keby nemám po telesnej.


Maybelline Super stay Better Skin - Tento make up sa mi veľmi páči. Naozaj ak budem kupovať make up v drogérií skočím po tomto. Pekne prekryje vyrážky, nie je lesklý, dlho vydrží. A pleť vyzerá prirodzene.


Khiels Creamy eye treatment with avocado - Je veľmi hutný, bez vône. dobre sa rozotiera. Dávala som si ho aj na vrchné aj na spodné viečko, keďže hľadám dobrý krém pod make up. Ktorý ma zachráni po noci, kedy som veľa nespala. Navyše ma z neho neštípu oči. Všetko toto spĺňa ALE pomaly sa vsiaka. Preto ešte idem skúsiť nájsť nejaký, čo toto všetko spĺňa +rýchlo schne. 


Loréal Nude Magique BB cream - Viem, toto už vôbec nie je novinka. No čo už so mnou, keď nestíham používať? BB krém mi strašne smrdel, bol veľmi silikónový a dobre kryl. Až do chvíle, kým som si nešla pre púder a neuvidela sa v zrkadle. Bola som totálne ORANŽOVÁ! AKo vážne, kto vymýšľa tieto odtiene?! NIE, NIE a ešte raz NIE!




Khiels Line Reducing Eye Brightening concentrate - Ako hovorím, začala som hľadať. Tento krém sľubuje rozjasnenie a vyzmizíkovanie kruhov po očami. Navyše chce redukovať vrásky. Myslím, že to sa mu aj podarilo, keďže som sa po ňom cítila, ako keby sa natriem silikónom. Bol tak moc silikónový, že som ho skúsila použiť namiesto báze pod očné tiene a celkom fungoval. Ale zase sa nevsiakal. Navyše strašne štípal v oku a keďže nebol vsiaknutý, robil cucky z tieňov.


Toto je vzorka ešte stále z mojej cesty do USA. Takže som sa veľmi bála, či nebude pokazená, našťastie sa jej nič nestalo. Ide o veľmi hutný krém, čo je dobré na moju suchú pokožku. Skvele sa rozotieral, nešlo o tú hutnú konzistenciu, s ktorou sa nedá ani pohnúť, práve naopak. Na pleti vyzeral prirodzene. Vôbec nebolo treba hu zapúdrovať. Dokonca ani po pár hodinách som nemala pocit lesknúceho sa čela! Zakryl aj všetky neokonalosti a navyše aj kruhy pod očami. Ale stále som nemala pocit neprirodzenej pleti. Ide o CC krém od PETER THOMAS ROTH, naozaj túto značku nepoznám ale keď som si ju hľadala, našla som, že ju používa aj Lisa Eldridge! Myslím, že toto CC je určené pre zrelú pleť a keby sa vám zapáčilo ja ho odporúčam aspoň vyskúšať! Našla som ho aj na beutybay.


Esteé Lauder - Pre mňa celkom nezaujímavá značka až do chvíle, ako som vyskúšala Double wear! Na svete nie je asi viac krycí make up! Rada ho nosím na diskotéky alebo používam na fotenie. Na bežný deň mi príde príliš maskoidný. Teda aspoň ja mám rada prirodzenejší finish. Preto som sa rozhodla nájsť nejakú odľahčenú verziu. V Prahe v Sephore som si teda vypýtala vzorky a bola som milo prekvapená obsluhou. Dostala som dva plné kelímky a mohla som skúšať. DW Light bola to predsa len odľahčená verzia originálu ale stále príliš maskoidná na bežný deň. Zakryla všetky nedokonalosti a dokonca aj kruhy pod očami. Čo sa mi však nepáčilo, že nakoniec ako keby zpúdrovatel a vytváral prepudrovaný efekt. Čo je určite fajn pre slečny s mastnejšou pleťou. Mne sa až tak nepáčil. DW 2 in 1 som akosi nenašla na ich originálnej stránke, takže neviem čo znamená 2 v 1 ale môžem povedať že ide o dobrý make up, s dobrou krycou schopnosťou. Nezpúdrovatie a dobre sa rozotiera. Keby si mám vybrať medzi týmito dvoma, bude to asi tento, ktorý by som si kúpila.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára