nedeľa 11. októbra 2015

Investovať?

MAC štetce 159, 217





Ahojte!
Štetce potrebujete, je jedno aké ale potrebujete. Ja osobne radšej líčim so štetcami alebo hubkou, ako s rukami. Keby si líčim len tvár a nie oči, možno by som to bez štetcov zvládla ale radšej ich mať po ruke. Štetcom nanesiete oveľa menej produktu, ako by ste naniesli rukami a ak zvolíte dobrý štetec, bude to vyzerať prirodzenejšie. 



Štetcov mám celkom dosť. Nie však všetky, čo by som POTREBOVALA. Mám aj štetce za euro ale aj tieto z MAC. Myslím, že tie sú v mojej zbierke najdrahšie. Oba sú veľmi kvalitne spracované. Majú čiernu rúčku s malým shimmerom, ktorý vidieť na slnku. Vždy je na jednej strane MAC a číslo štetca a druhá strana je prázdna. Ani z jedného mi zatiaľ nevypadol chĺpok. 217 sa mi asi dve štetiny zlomili, po tom ako som použila ten DM čistič na štetce. Momentálne používam iný čistič a štetce sú v poriadku. Dávam sem viac fotiek a popis štetcov, pretože sa často  falšujú. Ak však chcete originál, dávajte si pozor a nakupujte len u overených predajcov. A žiaden štetec z MAC nestojí pod 15 eur. (aspoň si myslím), takže nikdy nekúpite sadu 15 štetcov za 150€. To by vás chcel niekto škaredo oklamať.







Začnem štetcom číslom 159. Ten som si kúpila ako prvý. Chcela som ho potom, ako som ho videla používať jedného MAC make up artistu. Ani som ho neskúšala a nerozmýšľala som nad jeho použitím. Moja pleť bola dokonalá, takže kupujem štetec. O to väčšie rozčarovanie bolo, keď som ho začala používať. Je strašne malý, to už som síce vedela ale stále ma to prekvapilo. Naniesť s ním make up na celú tvár trvá večnosť. Nie je až taký hustý, takže tekutejšie make upy nemajú šancu. Vyzerá to s nimi hrozne. Robí šmuhy. Bola som veľmi sklamaná a prestala ho používať. Cenu si už presne nepamätám ale viem, že bol drahý. A za drahý štetec očakávate, že váš make up sa nanesie sám. Potom som ho vytiahla a začala s ním kontúrovať. Na to je perfektný! Je plochý, dobre sa s ním manipuluje a rozotiera dostratena. Je takisto perfektný na zapúdrovanie miesta pod očami.




Ako druhý som dostala štetec číslo 217 od svojho priateľa na vianoce. Daroval mi shaker do fitka a v ňom bolo ešte niečo zabalené. Myslela som si, že je to slamka ale keď som to rozbalila, bola som veeeľmi prekvapená. A povedzme si úprimne, aj šťastnejšia ako zo slamky. Potom mi priateľ rozpovedal príbeh o tom, ako ho kupoval. V MAC bol 3x. Prvýkrát sa ZĽAKOL obrovského počtu ženských, ktoré tam boli. Druhýkrát tam aj vošiel ale nevedel, ktorý štetec by som chcela. Tretíkrát išiel za predavačkou a opýtal sa, že aký štetec mi má kúpiť. Ona mu odporučila tento, ako najpredávanejší štetec, ktorý tam majú. On ho teda kúpil a urobil dobre. Potrebujem ešte aspoň 4 takéto štetce. Tiene sa s ním rozotierajú medzi sebou aj dostratena ako bláznivé. Naozaj ide o najlepší blending štetec, aký som kedy držala v ruke. Navyše je skvelý aj na krémové tiene, ktoré vždy nanášam prstom. Raz som ho použila a odvtedy som naozaj nedržala lepší štetec na krémové tiene. Takisto sa s ním skvele aplikuje korektor. Pod očami alebo aj na vyrážku. Korektor krásne spojí s make upom.



Aby som zodpovedala otázku, či investovať, musím povedať, že ako do ktorých. Ak sa doma maľujete a potrpíte si na kvalitu a možno aj značku, jednoznačne áno. Ak je vám jedno, čím sa namažete myslím, že šetrite. Navyše medzi jednotlivými štetcami je rozdiel. Ja by som si 159 druhýkrát nekúpila. Ak by som chcela kontúrovací štetec, kúpim si iný. Sklamal ma a to sa od takéhoto štetca nečaká. 217 si isto kúpim ešte aspoň raz, pretože ho často používam. 

1 komentár:

  1. Vzýzeraju perfektne a urcite ich chcem niekedy vyskusat, ale zatial som velmi spokojna so stecami od Zoevy, mam o nich recenzie aj na blogu, pre mna su jednoznacne naj a za skvelu cenu :)
    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť