utorok 6. októbra 2015

Rozjasňovač pre všetkých!

Becca Shimmering Skin Perfector




Ahojte!
Ako viete, milujem september a s ním aj jeseň. Ja som typ človeka, ktorému trošku dažďu alebo snehu vôbec nevadí. Práve naopak, mám to rada! Jeseň začína pekne pozvoľna z babieho leta. Ráno je zima, na obed môžem behať v krátkom tričku a večer si prečítam celé leto odkladené knihy, pri poháriku dobrého čaju/vínka. Pozerám sa na krásne odtiene oranžovej, žltej a zlatistej. Slnko vyžaruje tieto jesenné tóny a ja ich chcem povzbudiť. Ako to spravím?


Použijem rozjasňovač samozrejme! Čím viac, tým lepšie. Používam ako tekuté, tak púdrové. Chcela by som vyskúšať všetky farby, odtiene, konzistencie, techniky. Rozjasňovač je moja nová závislosť, hlavne na jeseň. Zlatý rozjasňovač + zapadajúce slniečko = VSL. 


K tejto fľaši rozjasňovaču som sa dostala omylom. Existujú tri konzistencie a ja som chcela púdrovú. No kamarátka sa pomýlila a mám túto. Nemôžem jej to vôbec zazlievať, pretože je absolútne skvelá! 



Začnem najskôr obalom, ktorý sa mi veľmi páči. Je matný a na viečku je kovový patent, na ktorom je napísané Becca. Čo sa mi nepáči je, že viečko sa mi už rozbilo. Z dávkovania mám ambivalentné pocity. Som rada, že je tam pumpička ale nedá sa s ňou vytlačiť len mini množstvo.



Keď už mám produkt na ruke, začnem ho naberať prstami a dávam ho na vrchnú časť líc do tvaru C, pod obočie, nad obočie, na nos a na bradu. Je jedno, či ho dáte pod alebo nad make up. Ja ho dávam väčšinou až na make up. Ale niekto, kto chce efekt krásnej, zdravej pleti si ho môže dať pod make up. Môžete aj zapúdrovať, vyžarovať krásny lesk bude stále.  Ja ho niekedy zapúdrujem a potom dám ešte ďalší púdrový rozjasňovač. Myslím, že sa to volá strobing a je to naozaj krásne.


Na tvári vydrží celý deň! Naozaj je to produkt, ktorý môžete používať aj osamote a bude krásny celý deň. Farba je dozlata, čo mi cez leto nevadilo ale teraz je na mňa celkom tmavá, takže ho používam aj ako tekutý, rozjasňujúci bronzer. V budúcnosti by som chcela viac produktov od Becca, pretože kvalita ma veľmi prekvapila!

Čo ste si v poslednej dobe kúpili omylom a prekvapilo?

3 komentáre:

  1. No to jsem moc ráda, že produkt značky Becca vidím i v našich končinách :) Vypadá super :))) Všechny ty jejich rozjasňovače bych brala hned hlavně pudrové:)))) Hrozně ráda používám levnější verzi od Dermacolu jejich Sheer FLuid pod makeup a krásně mi projasní pleť a je trošku i lepkavý, takže na něm makeup dobře drží, mám sušší pleť. :) Díky za tip. Omylem jsem si nekoupila nic a překvapil mě právě ten Fluid svou funkčností :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No, píše sa o nej málo. To je pravda ! Aj ja mám takú suššiu až normálnu a tiež mi skvele drží. Tie púdrové sú sen :) Dermacol som videla ale nejako ma balením neoslovil :/ Ale keď je funkčný, je to fajn :)

      Odstrániť
  2. Tenhle rozjasňovač nepoznám, ale vypadá moc hezky. Ještě doladit dávkování, aby se dalo vytlačit malé množství a bude dokonalý. :-) Mě se zatím nepodařilo nic koupit omylem. :-D
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť