nedeľa 4. októbra 2015

Všetko a nič

September


Milujem September! Nie len pretože je to mesiac, kedy som sa narodila ale milujem aj jeseň. Alebo ešte lepšie babie leto, ktoré býva práve v septembri. Milovala som ho aj keď sme chodili do školy, jednoducho mi to nevadilo. Teraz som však bola doma a užívala som si ho. Nosila som metalické tetko, bola som na kupku, nakupovala, dostala kvety..


..chodila som na prax a mala som vážne dobré obedy!


Ešte pred narodeninami som chcela stihnúť zabehnúť Spartan Race! Čo sa mi podarilo bez újmy na zdraví. 


Tu môžete vidieť moje nadšenie z celotelovej bahnovej masky! Na druhý deň bežal môj priateľ 28 kilometrové majstrovstvá sveta a mal fakt skvelý čas! Som na neho veľmi pyšná. 


Kamarátka ma poprosila, či jej nafarbím vlasy. Bol to boj ale nakoniec to vyzeralo v pohode a minuli sme len 4 krabičky farby!


Oslavovali sme teda moje narodeniny. Keďže september je 9 mesiacov po nudnej zime aj narodeniny môjho priateľa, kamarátky a veľa známych :D



Dostala som moju prvú slnečnicu. Vždy dostávam ruže. Aj tie sú krásne ale slnečnica spolu s pivonkou sú podľa mňa najkrajšie kvety!


Keďže slniečko už je slabšie, treba sa zahriať a ja na zahriatie najčastejšie pijem čaj, varené vínko alebo čokoládu.


Nakoniec mi už začala aj škola. Zatiaľ sa to dá, ešte niesú písomky! September bol pre mňa krásny mesiac, ktorý som si veľmi užila, prekonala som samú seba. Užila si domáce ovocie a zeleninu od babky. Ach, ako mi to chýbalo! 

Aký bol váš september?

3 komentáre: