piatok 30. októbra 2015

Zdravý lesk

MAC Strobe Cream





Ahojte!
Asi ste si už všimli, že články som začala dávať v stredu, piatok a nedeľu. Je to z toho dôvodu, že si myslím, že by som mohla v tieto dni stíhať. Možno si niekto myslí, že blogovanie je jednoduché a môže to robiť kedy chce, ale nie. Potrebujete fotiť, písať, upravovať, zisťovať trendy,testovať...A to všetko samozrejme trvá. Preto niekedy nestihnem napísať článok vtedy, kedy by som chcela. Uvidíme, ako mi to teda pôjde. 


Strobe cream mám už dlho. Myslím, že kto pozná moju závislosť na rozjasňovačoch to musí brať ako samozrejmú voľbu. Jedná sa o hydratujúci , rozjasňujúci krém. Môžete ho použiť samostatne alebo pod make up. Vonia celkom sladko ale zároveň osviežujúco. Neviem, k čomu by som to prirovnala.  Na pleti je veľmi ľahký. Hydratuje intenzívne iba chvíľu  a po chvíli akosi prestanete cítiť, že na sebe niečo máte. 




Rozjasňujúci efekt je príjemný a ja s mojou suchšou pleťou ho zvládnem aj na celej tvári. Pre ženu s matnejšou pleťou neodporúčam. Neviem, či zrovna toto je typ krému, ktorý by som potrebovala. Na vyskúšanie mi stačilo aj minibalenie a myslím, že druhýkrát si ho už nekúpim.

Aký zaujímavý krém ste v poslednej dobe vyskúšali?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára