piatok 20. novembra 2015

Nejako sa mi to tu hromadí

Pupa Luminys Touch korektor odtieň 01

Ahojte!
Začínam mať korektorovo/púdrovú mániu. Nechápem, kde je chyba. Korektor väčšinou potrebujete v max dvoch odtieňoch, nie ako rúže alebo lícenky. No napriek tomu sa mi tu začali hromadiť korektory rôznych cenových kategórií. Myslím si, že PUPA patrí tak do stredu. Nie je to úplná drogérka ale ani high-end. 


Takýto rozjasňovačový korektor som vždy chcela. Odkedy pozerám Jaclyn Hill, som celkom chytená na rozjasňovače pod oči. Mojou podmienkou je, že musia zakryť kruhy pod očami, nezlievať sa a nemiznúť. 


Nadšene som teda nakupovala a doma testovala. Balenie je krásne! Naozaj sa mi páči a pôsobí luxusne. Prvé sklamanie mi však prinieslo to, že som ho musela kliknúť zozadu asi 40x(potom už som prestala počítať), kým z neho aspoň niečo vyšlo.Aj teraz musím 3-4krát stlačiť a potom výjde obrovské množstvo. Dávkovanie teda nie je vôbec pohodlné. Korektor je celkom hutný ale nevadí mi to. Príde mi, že vyživuje pokožku. Alebo aspoň ju nevysušuje, čo je u vecičky, ktorú používate v okolí očí dosť dôležité. 



Farba mi celkom sedí. Myslím, že na rozjasnenie pod očami stačí. Nemám rada tie očividné, o tri odtiene svetlejšie korektory pod očami. To vám akurát robí efekt opačnej pandy. Keď produkt vytlačím, teda vyklikám, z pera, dávam ho pomocou tohoto štetčekovitého aplikátoru. Manipuluje sa s ním celkom fajn. Dostratena však musím rozotierať prstami. Povedala by som, že je slabo a stredne krycí. Na vyrážky používam iný korektor. Na jemné začervenania stačí. 
Po nanesení ho treba ihneď zapúdrovať aj keď sám vytvára púdrový efekt, čo sa mi nepáči. Lebo to zvárazní nedokonalosti. Má tendenciu sa zlievať do vrások. Ani sa mu nečudujem, pretože mi to robia aj iné korektory. Asi je to spôsobené tým, že nosím okuliare. a pokožka mi pod nimi mastnie. 

Aký je váš oľúbený korektor pod oči?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára