nedeľa 28. februára 2016

Všetko a nič : Február





Fotky z januára tu bohužiaľ nemám, pretože sa všetko točilo len okolo školy. A myslím, že moje poznámky nepotrebuje nikto vidieť. Teda ani tieto fotky samozrejme nepotrebujete vidieť ale chápeme sa. Hneď po skončení skúškového som bola s priateľom v Bratislave.  Stavili sme sa na moje obľúbené hranolky a nakupovali. 


Moja zbierka kozmetiky Dr. Hauschka sa neustále rozrastá, čo ma teší!


Vyskúšala som značku 100% Pure. Už ju sledujem dlhšie ale ide o trošku drahšie značky, kedy musíte počkať, kým si na ne našetríte. Či sa mi oplatilo šetriť uvidíte v recenziach.



Ako sa hovorí, kúp si nové oblečenie, bude ťa to motivovať cvičiť. Ja som si kúpila toto Under Armour tričko v ružovo fialovj farbe a myslím si, že sa viac teším, keď sa obliekam do fitka. 


Hambáče jem tak raz do mesiaca ale vo februíri sa mi to podarilo dokonca dvakrát, pozvala som kamaráta na jeho narodky a prišiel ma pozrieť priateľ do Brna. Teda nie pozrieť, išli sme spolu na ples. Na obed sa nám nechcelo variť, tak sme skočili na obedný hambáč do Pivních sadov a bol celkom fajn. 


Prišli sme na ples, kde nám nejaký nevychovanci popili naše drinky...


Svoje šaty ani líčenie som nestihla veľmi odfotiť. Mala som dlhé červené šaty s červeným rúžom a linkou. 


Musím povedať, že program ma oproti minulému roku sklamal. Preto som si stihla všímať oblečenie a líčenie iných slečien. Veľmi ma prekvapilo, keď som videla, e veľká väčšina má krásny, jednoduchý make up, a krásne šaty. Torta style som videla si iba u troch. Asi dve mali overal a veeeľmi veľa dievčat ukázalo viac, ako asi zamýšľali(?). Dať si na ples šaty tesne nad zadok, lebo niektorým som zadok videla (nechtiac som videla aj iné veci), je podľa mňa trápne. Hlavne keď ide o reprezentatívny ples. 


Po plese som sa tešila domov, kde ma čakal balíček od Beautylish. Mala som v ňom dva nové rúže a píling na pery od Jeffreeho Star. Začínam byť posadnutá. Už sa neviem dočkať kedy naskladní všetky odtiene, ktoré POTREBUJEM. Navyše sa máme tešiť na novinky ako sú rozjasňovače a normále, nie tekuté, rúže! Ja už sa teším. 

A aký bol váš február?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára