nedeľa 15. mája 2016

Potrebujem používať ceruzky viac

Artistry ceruzky na oči plumberry a brown


Ahojte!
Ceruzky na oči nepoužívam skoro vôbec. Mám ich len pár ale akosi ich vždy zabudnem použiť. Mám radšej tiene alebo gélové linky. Preto som bola veľmi nadšená, keď som ich od firmy Artistry dostala. Začala som sa s nimi hrať a po poriadnom preskúšaní môžem napísať recenziu. 


Zabalené prišli každá zvlášť v čiernej krabici. Na krabici bolo logo Artistry a všeliaké popisky. Keď ich vyberiete, budete mať ceruzku, ktoré má uzatváranie na oboch stranách. Na jednej strane je ceruzka a ana druhej je zakončenie na rozmazávanie ceruzky. 




Hnedá ceruzka vyzerá na mojích hnedých očiach naozaj krásne. Vydzvihuje ich zlatistý lesk. Na druhej strane fialová vyzdvihuje ich hnedosť. Farby sa mi teda hodia a som za ne rada.ALE obe ceruzky majú rovnakú konzistenciu. Je strašne tuhá a suchá. Po oku treba prechádzať niekoľkokrát a musíte celkom pritlačiť, aby ste z nich dostali nejakú farbu. Čo ma celkom hnevá na oku, pretože potom je citlivé a niekedy môže začať slziť. Ako dajú sa použiť ale nie rýchlo a presne. Na oku vydržia pár hodín ale istotne to nie je typ produktu, ktorý ráno o siedmej dáte na oko a večer o desiatej odlíčite. Tieto ceruzky pre to neodporúčam. Navyše sú testované na zvieratách. 

Aké netestované ceruzky by ste mi poradili?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára