štvrtok 30. júna 2016

Držia ako pribité

Sephora Glitter Proof báza pod očné tiene





Ahojte!
Dnešná recenzia sa vám bude v týchto horkách hodiť. Ak patríte medzi ľudí, ktorí to ani v 30-tkách nevzdávajú s líčením očí, istotne potrebujete bázu. Ja som si túto kúpila na základe toho, že udrží aj trblietky a to už je čo povedať na bázu. 


Balenie báze je jednoduché a mne celkom vyhovuje. Čierna vytláčacia tuba ma na sebe strieborno-dúhové nápisy. Preto sa aj veľmi ťažko fotí. Dá sa vytlačiť aj najmenšia bodka.


Tu  vidíte fakt mini bodku báze, ktorú vytlačíte. Báza je veľmi lepkavá a nie je sama o sebe na oku príjemná. Strašne lepí viečko. Treba ju vždy prejsť nejakým telovým púdrovým tieňom alebo púdrom. To takisto uľahčí rozotieranie tieňov medzi sebou. Ak však chcete dať glitre, nanášajte rovno na bázu. Musím povedať, že hneď ako som ju kúpila som si na ňu dala glitre a báza ich bez problémov udržala. Udrží hocijaké líčenie celý deň bez pohnutia. Nehrudkuje a tiene sa z nej naozaj nevytrácajú.


Ide o celkom lacnú ale zato kvalitnú bázu. Jediné, čo mi dosť vadí je, že značka Sephora testuje na zvieratách. Naozaj by som si ju kúpila znova ale takto idem hľadať inú, netestovanú alternatívu. 

Poradíte mi nejakú dobrú netestovanú bázu pod očné tiene?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára