utorok 28. júna 2016

Ochranný štít

Korres CC Krém odtieň light



Ahojte!
Leto je v plnom prúde a make up sa vám na tvári roztečie do pár sekúnd. Každá vrstva na tvári je pre mňa nepríjemná, pretože sa mieša s potom a potom mám iba hnusnú lepkavú tvár. Preto som sa rozhodla to vyriešiť jedno vrstvou, v ktorej bude všetko. Chcela som prírodný krém na tvár, ktorý zjednotí odtieň ale nebude nápadný, navyše už som chcela aj nejaké SPF. Nakoniec som bohužiaľ taký nenašla, pretože 100% Pure mi nesadol odtieň a Dr. Hauschka nemá v sebe SPF. Našťastie som mala vzorku z Profimedu v Brne, kde pracujú veľmi milé tety a po vyskúšaní som vedela, že ho musím mať.




Ako hovorím, zloženie nie je prírodné ale aspoň nie je testovaný na zvieratách a to ma teší. Nemôžem ho používať celoročne, pretože svetlý odtieň je môj letný odtieň. Vážne nerozumiem, prečo firmy vyrábajú tak tmavé odtiene pre Slovensko/ Česko. Viem, veľa dievčat používa samoopaľováky, ale tie ktoré nie, sú jednoducho biele ako stena.  Na tie tento odtieň nikdy nesadne. 


Balenie je na druhú stranu skvelé. Takýto vytláčací "sosáčik" vám umožní naozaj skvelú kontrolu nad použitým množstvom  a vytlačíte si aj naozajstné minimum make upu. Konzistenciu má ako hutnejší krém ale dobre sa rozotiera a netvorí žiadne šmuhy alebo inú textúru na pokožke. Je celkom krycí a veľmi dobre vrstviteľný. Ja si dám najskôr vrstvu na celú tvár a postupne pridávam iba na miestach, kde mám vyrážky. 


Odtieň mi momentálne ide ale už mám za sebou aj prvé opaľovanie sa, takže som trošku tmavšia. Na pleti je CC príjemné a povedala by som, že trochu hydratuje a vyživuje. Istotne viac ako bežné make upy.  Má SPF 50 a napriek tomu mi neupcháva póry. Vydrží na pleti naozaj celý deň. Vrátane horúcich, upotených letných dní. Aj napriek vyššej cene si myslím, že na leto je to skvelá investícia, Jediné, čo by mohlo vadiť je, že sa po ňom leskne pleť, dokonca aj moju suchú si musím zapúdrovať. Takže s tým treba počítať Inak je to veľmi dobrý CC krém. Odporúčam asi naozaj každému, pretože vôbec nezaťažuje pleť. 

Používate cez leto make up?
Aký je váš trik, aby všetko ostalo tam, kde má?

2 komentáre:

  1. Ja na leto fičím na Clinique Anti-blemish solutions. To je najlepší makeup na teplé počasie, je veľmi ľahký, má super matujúcu schopnosť a dobre kryje :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Škoda, že CLinique testuje na zvieratách :( Inak by som ho vyskúšala, pretože niekedy m dievčatá na blogoch poradia fakt top vec :)

      Odstrániť