piatok 16. septembra 2016

Lacnejší beautyblender

Real Techniques Miracle Complexion Sponge





Ahojte!
Dnešná recenzia je celkom zaujímavá. Po tom, ako som vyskúšala Beauty Blender, som si myslela, že lepšieho niet. Ale samozrejme som musela vyskúšať aj iné. Jasná voľba je Real Techniques. Mám pár ich štetcov a som s nimi spokojná. 



RT je oveľa väčšia ako moja predošlá špongia. Má aj iný tvar. Na jednom konci máte zúženú špičku a na druhom plochú stranu. Je tak podľa mňa o dosť použiteľnejšia. Pred začiatkom nanášania maka upu ho musíte namočiť.



Ja ho používam z každej strany. Z boku ho používam na celú tvár. Je väčší, a tak zakryjem väčšiu časť tváre rýchlejšie. Navyše je to veľmi príjemné, keď so špongiou nanášam make up. Ale to tak všeobecne. Ten skosený koniec je strašne dobrý na nanášanie púdru. Keďže je mokrý, na pleti vytvára naozaj pekný efekt. Štetcom by som púder síce naniesla ale takto to vyzerá ako pleť. Dobre sa vtláča na make up. Aj keď ho dáte viac, nevyzeráte zle. Jednoducho špongie robia pleť krajšou. Navyše používam skosenú časť na nanášanie báze. Pekne mi ju vtlačí do pleti.



Na korektor používam prsta a potom dostratena vklepem pomocou špicatého konca.  Pomocou neho nanášam aj tekutý rozjasňovač. Aby to ale nebola len čiara rozjasňovača, zjemním to bokom špongie. Je rozdiel v použitom materiáli medzi Beauty Blendrom a touto špongiou? Je! Každá je trošku iná ale neviem vám povedať, ktorá je lepšia. Ja si asi vyberám túto šponiu. Je lacnejšia, a preto ju môžem meniť častejšie. Navyše je trošku väčšia a dá sa s ňou výborne pracovať.

Použili ste už nejakú špongiu pri nanášaní make upu?

2 komentáre:

  1. Mám doma Beauty Blender a pracuje sa mi s ním dobre. Ale isto dám potom šancu tomuto od RT, keďže tento vychádza omnoho lacnejšie :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ako mne sa s BB pracuje tiež dobre ale cena ma odrádza :/

      Odstrániť