nedeľa 23. októbra 2016

Domáca maska pre lesklé vlasy



Ahojte!
Ako som sľúbila, snažím sa pridávať nejaké domáce masky, pretože ich vyrábanie ma začalo baviť. Nielenže ušetríte, máte možnosť použiť iba suroviny, ktorým veríte a nebudú v tom žiadne skryté hnusy. Po tejto maske mám vždy pekné, lesklé vlasy. Základom je žĺtok vajíčka. Ja dávam celé vajce, pretože nechcem vyhadzovať bielok. Obe časti vajíčka majú vlasy vyživiť.


Potom pridám jednu lyžicu medu na prečistenie vlasov. Zároveň je to druhá zložka na výživu.


Jablčný ocot je na lesk vlasov to pravé. Teda keby nájdem niekde aj malinový, ten by som použila radšej. Ale držme sa tej ekonomickejšej verzie, kde používam jablčný.


Olivový olej je aj zložka na výživu vlasov aj na lesk. S tým musím opatrnejšie, prteože mi z neho strašne splyhnú vlasy. Toho nedávam ani celú lyžičku.

Nakoniec celú zmes premiešam a vycapím si ju na hlavu. Pomasírujem si aj vlasovú pokožku. Na hlave ju mám minimálne pol hodinu, poprípade, koľko mám času. Treba ju riadne vypláchnuť, aby ste nemali hneď mastné vlasy. Efekt je viditeľný týždeň až dva, podľa toho, v akej vode sa sprchujem. Vlasy sú aj na končekoch krásne lesklé. Sú jemné na dotyk. Musím nájsť ešte nejakú vonnú látku, ktorú budem pridávať a bude z nej dokonalá maska na lesklé a zdravé vlasy!

Robíte si masky na vlasy?

3 komentáre:

  1. zaujímavý tip..ja si masky nerobím skoro vôbec, nikdy na to nejak nemám čas :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Masky si doma nevyrábím, ale tahle je velmi jednoduchá a až budu mít chuť experimentovat, tak vyzkouším. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť