utorok 25. októbra 2016

New in

Po americky


Ahojte!
Po tejto náloži vecičiek asi neuskutočním svoj whishlist. Hlavne preto, lebo ja sa rada hrám s novými vecami a keď ich mám veľa, som nešťastná, že nemám na všetky čas. Preto celý whishlist posúvam na neurčito. 
Značku Color Pop som si objednala z obrovskej zvedavosti. Používa ju neuveriteľne veľa ľudí na youtube, čo ma vždy inšpiruje k tomu, že to vlastne potrebujem aj ja. 




Navyše som myslela aj na vás a tento krásny tieň som zobrala do súťaže. Dúfam, že sa vám bude páčiť!




Značku Honest Beauty som spoznala pomocou cruelty free blogeriek. V Amerike je to celkom pojem a navyše si raz za mesiac môžete urobiť balík za 50 dolárov, kde si kúpite tri veci. Celkom sa to potom oplatí. Ja som si vzala niečo alá chubby stick, očné tiene a make up.


Rozjasňovač značky Becca ste mohli čakať. Mám už aj opal aj moonstone. Oba teraz používam ako odušu spasenú. Ešte nechcem nič písať ale asi začínam chápať tomu šialenstvu okolo nich. 



Môj posledný kozmetický úlovok sú rúže značky Melt. Konečne som si rozšírila zbierku o odtiene, ktoré som neuveriteľne dlho chcela. Len sa mi zdá, že zmenili formuláciu rúžov a niesom si istá, že sa mi to zrovna páči. 

Poslednú vec, ktorú som si kúpila boli štetce Smiths ale tie vám ukážem v ich špeciálnom poste. V tomto poste som vám ukázala dve veci, ktoré dávam do súťaže jednou je tieň a druhú si môžete tipnúť :) 

Čo by ste si objednali z USA vy?

4 komentáre:

  1. Ty stíny colourpop teď často vídám a taky jsem už přemýšlela, že si je koupím. Zatím ale statečně odolávám. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nooo zatiaľ nemám na všetko názor, uvidím, či svoju objednávku niekedy zopakujem :)

      Odstrániť
  2. Jee ja už som sa potešila, že Honest beauty posiela aj do Európy a nič :) ale pekné veci si nakúpila :) Aspoň ten colourpop už je na ceste :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No zatiaľ som z tejto kozmetiky viac sklamaná ako šťasná :(

      Odstrániť