štvrtok 13. októbra 2016

Novinky





Ahojte!
Myslím, že na facebooku to už vyzerá, že si nič nekupujem. Je pravda, že toho kupujem oooooooooooveľa menej, ako keď som začala blogovať. Ale niektoré veci majú už viac ako tri roky a stále niesú minuté, preto sa snažím domíňať najskôr tie. Viem, že nikdy neminiem všetko ale aspoň sa môžem pokúsiť no nie?

























Prvou vecou, ktorú som si kúpila sú make upy od značky Kryolan. Chcela som ich hlavne preto, lebo relatívne malá paletka dokáže pokryť veľké farebné spektrum. Zatiaľ sa s ňou hrám a uvidím, čo do budúcnosti kúpim alebo nekúpim zo značky Kryolan.



Značku Lime Crime som zavrhla po ich škandále o kradnutí informácií. Nedávno som však začala sledovať blogerku, ktorá všetko vysvetlila. Preto som sa rozhodla kúpiť si prvé holubičky z tejto značky, pretože podľa mňa ako prvý mali skvelé tekuté rúže. 


Smith´s cosmetics je podľa mňa jedna z najpoužívanejších značiek mojich dvoch obľúbenkýň Dany a Lory z Meltu. Samozrejme, že aj ja som si chcela vyskúšať nejaké štetce.



Bohužiaľ mi už došiel šampón z Havlíkovej apotéky a ja som vďaka blogerke Ine objavila túto značku šampónov. Zatiaľ som minula cca tretinu balenia a mám veľmi zmiešané pocity.



Z natúrisima mali teraz akciu, že pri nákupe plného balenia nejakého výrobku si môžete kúpiť viacero vzoriek. Samozrejme, že som nezaváhala a kupovala.



Mojím plným balením boli odličovacie obrúsky, o ktorých som počula, že sú skvelé. Už sa teším, keď budem mať príležitosť otestovať ich.

Čo ste v poslednej dobe kúpili vy?

1 komentár:

  1. Ten šampon vůbec nepoznám. No, kdyby byla recenze na něj, bylo by to super. V podstatě nic ze tvých novinek neznám. I ta paletka s makeupy vypadá skvěle. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť