štvrtok 17. novembra 2016

Trochu leta v snehu(..a aj v daždi)

Artistry lícenka 

Ahojte!
Túto lícenku som dostala k recenzi. Je to asi najlepšia vec z balíčka, ktorý som dostala. Lícenka je menšia ale tak kto kedy minul celú lícenku? Dá sa kúpiť iba komponent a keďže nemám iný obal, ostáva v plaste. Nie je to veľmi pekné a ani praktické. Preto ju beriem na cesty, lebo mi bude jedno, ak sa poškodí. 


Lícenka nie je až taká maslová, ako by som chcela ale zato vôbec nepráši. Pribalený štetec je celkom použiteľný. V prípade núdze nie je problém a celkom aj roztieňuje lícenku. Podľa mňa sa odtieň hodí skôr ako bronzer. Je to krásna prirodzená hnedá s červeným podtónom. Preto vyzerá aj teraz cez zimu ako keby na vás stále ostával bronz. Navyše nie je trblietkavý. Výdrž je stredná a závisí na vašej aktivite, ako rýchlo vymizne ale tých 5 hodín dá. 


Asi jedinú vec, ktorú by som si od Artistry kúpila sama. Cena je obrovská ale ak chcete niečo luxusnejšie, prečo nie. Na druhú stranu si myslím, že je testovaný aj keď neviem o tom dohľadať info. Takže je to na vás. 

Používate bronzer aj cez zimu?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára