nedeľa 6. novembra 2016

Whishlist

November

Ahojte!
November je tu a ja musím rozmýšľať, čo si kúpim. Musím naozaj rozmýšľať, pretože chcem kúpiť to, čo potrebujem a nie to čo chcem. Najradšej by som kúpila ďalšie rúže ale potrebujem skôr dezinfekciu, make up a špirálu. Čo je vždy nuda. Našťastie bude 27 novembra black friday, čo znamená, že si kúpim niečo zaujímavé. Neviem, čo to bude ale teším sa nato. Ešte teda musím uvidím. 


Čo viem, že si určite kúpim je tento krém na ruky. Minulý rok som mala vzorku a tá sa mi moc páčila ale na leto mi bol tento krém nanič. Teraz by sa mi celkom šikol, takže si ho idem kúpiť. Dúfam, že je taký skvelý ako si ho pamätám, pretože mám momentálne moc suché ruky. 


Ďalšiu vecičku, ktorú musím mať je nové telové mlieko. Moje kokosové je už a dne a je čas na toto krásne voňajúce a skvele vyživujúce. Presne tak si ho pamätám zo vzorky. Presne tak vzorky fungujú! Takisto som ju dostala až na konci zimy a nepotrebovala som niečo tak výživné ale teraz na zimu sa mi zíde. 



Navyše potrebujem ďalšie špongie. Zistila som, že je veľmi malý rozdiel medzi týmto a beauty blenderom. Preto si radšej kúpim 4 tieto ako 1 beauty blender. Beriem jednu aj sestre a aj kamarátkam.

Potrebujem Aloe vera gél, pretože mám nakúpené "lepšie" štetce a ccem sa im trošku povenovať. Prírodné štetiny čistenie vysušuje a treba im dať nejakú výživu. Navyše aloe je pre mňa veľmi dobrá hydratácia na tvár. 

Navyše potrebujem ďalší balzám. Chcem niečo vianočné a aj keď som spiced chai spoznala cez leto, myslím, že na zimu to bude skvelá vôňa. 




Čo plánujete v novembri kupovať vy?



2 komentáre:

  1. super wishlist beauty blender by som aj ja chcela vyskusať
    a planujem si kupiť kindla trochu out of beauty ale čítam stalé viac a viac tak mi to príde ako dobrá investívia
    okrem toho planujem testovat od jednej neznamej znackz (energy) krem
    galantosfun

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak je to trošku out of beauty ale ak rad ačítaš isto do neho investuj :)

      Odstrániť