nedeľa 18. decembra 2016

Nie je dupe ako dupe

Barry M ceruzka na pery odtieň 17 

Ahojte!
Ceruzky na pery často nepoužívam. Dalo by sa povedať, že skoro vôbec, preto ich mám tak málo. Jednoducho pri používaní rúžu sa mi veľmi málo stane, že sa rozpije a výdrž majú rúže dobrú aj samú o sebe. Lenže čo som prešla na netestovanú kozmetiku, chcela som niečo, ako môj SOAR od MAC. Pretože ten odtieň je fakt pekný. Preto som začala hľadať a na internete mi prišli dosť podobné. 


Čo sa týka balenia, ceruzka príde obalená v plaste. Samotná ceruzka má vrchnú farbu rovnakú, ako je jej odtieň. Dá sa rýchlo nájsť, no viac sa mi páči čierna. Spracovaná je dobre a ľahko sa strúha. Neláme sa pri tom. Vrchné nápisy sa pri prenášaní už trošku ošúchali ale to mi vôbec neprekáža. 


Ceruzka nie je úplne krémová ale stále sa nanáša na pery celkom dobre, bez zasekávania sa alebo ničenia farby. 


Farebne je trošku iná ako SOAR. Keby ste hľadali úplný dupe, treba hľadať ďalej. Je o niečo ružovejšia a má v sebe menej šedých odtieňov. Našťastie je to dosť pekná farba, aby som ju rada nosila aj samostatne. Ceruzku som kupovala na stránkach mojesminky. Viacej ceruziek momentálne vôbec nepotrebujem ale keby ste hľadali vy nejakú odprúčam pozrieť ich stránku. Všetky značky, ktoré tam majú sú netestované na zvieratách!

Používate ceruzky na pery?

2 komentáre:

  1. Já taky tužky na rty moc nepoužívám, v podstatě vůbec a žádnou doma ani nemám. Na jejich stránky ale mrknu, třeba mě tam zaujme něco jiného. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mala som donedávna 4 ceruzky na pery a používala som ich zriedkavo. Jedna je bezfarebná, druhá skôr taká telová, tretia bola červená a štvrtá skôr taká slivková. Na jar ma však prekvapili, ako dlho vedia vydržať na perách a ako dobre sa dajú vykresliť s nimi pery, keď mám pevnú ruku. :D

    OdpovedaťOdstrániť