nedeľa 19. februára 2017

Vzorky vol.11

Ahojte!
Ako vždy začnem tým, že poviem, že vzorky milujem. Sú pre mňa pomocníkom na cestách alebo ukazovateľom cesty, či kúpiť alebo nekúpiť výrobok. Rada si ich aj kúpim, ak sú za rozumnú cenu. Tentoraz som mala balíček vzoriek značky nourish.


Baliček bol v malej obáločke, ktorá mala aj kartičku s popisom. Vzoriek tam bolo celkom dosť -5 ks.



Túto prvú som dala maminke a od nej ťažko dostanem feedback na vzorky, bohužiaľ.


Tento olejček bol úplná šupa! Vonia krásne, vyživí pokožku a naozaj spevnie. Keby hľadám spevnenie, istotne si ho kúpim. Ten 1 ml mi vydržal asi na 5 použití, stačí ho fakt málo. Pod make upom vyzeral dobre, pleť sa mi tak zdravo leskla.


Toto je super vymyslený výrobok na dni, kedy nechcete nosiť make up ale stále chcete vyzerať dobre. Celkom pokožke dodá výživu a zjednotí ju. Jediný problém mám s množstvom trblietok, ktoré sú síce maličké ale dosť viditeľné. V mojom prípade sa dá použiť iba na líca, pretože všade inde by to vyzeralo ako mastný xicht.


Tento krém si úprimne nepamätám, asi to teda nebolo nič špeciálne. Istotne vyživil, pretože ku žiadnemu z týchto testerov si nepamätám nič zlé.


Toto sérum bolo veľmi  dobré. Vyživilo mi pokožku, pekne ju vyhladilo a nejakým spôsobom mi to zmenšilo póry. Ale po chvíli som mala pocit celkového stiahnutia pokožky, ktorý sa mi asi nepáčil. Ale keď som si ne naho dala iný krém, bolo to super.


Bourjois síce testuje ale vzorka bola v nejakom časopise, tak som ju vyskúšala. Make up mal jemné až stredné krytie, čo sa mi absolútne páčilo. Ľahko sa rozotieral a farba sa mi prispôsobila. Nevysušoval, nezdôrazňoval suché miesta. Keby nie je testovaný, asi by som si ho kúpila na bežné nosenie.


Značku Vapour sem tam vídavam na eco, vegan blogoch. Celkom mby som chcela nový korektor a tak som sa ho rozhodla vyskúšať. Farebne mi sedel najsvetlejší odtieň. Bohužiaľ samotný produkt bol nanič. Keď som ho naniesla pod oči, tak to bolo také divné, mastné. Ostalo mi to sedieť na pokožke a nič to nezakrylo. Za mňa rozhodne nie.


Tento čistiací balzám na pleť tak straše smrdí, že hocičo napíšem, nemá to zmysel....Toto nikdy!


Okrem ultra hydratačnej masky  a manuka medu nemám v úmysle použiť nič. Tieto produkty smrdia a sú nah*vno. Zničili mi pleť a nikomu neodporúčam.


2 komentáre:

  1. Tak poslední věta se mi líbí, to je super upřímná recenze :D Já vzorky fakt nemůžu, vždycky mi to všude všechno vyteče kam nemá a nevím co s tím.. :D

    Můj blog: Cosmokočka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Díkes, iba som si spomenula na to, akú som po tom mala pleť a stačilo mi :/

      Odstrániť