štvrtok 2. marca 2017

Súboj telových krémov

100% Pure kokosové telové mlieko a Dr. Houschka Levanduľa santal telové mlieko






Ahojte!
Vysušená a popraskaná pokožka je cez zimu jeden z mojich najväčších problémov. Vždy keď sa vykúpem, mám o jedno číslo menšiu kožu. Preto sa snažím používať dobré a hlavne prírodné telové mlieka. Náš obal je zároveň najväčším orgánom tela a vstrebáva všetko, čo je na povrchu. Preto tvrdím, že do telového mlieka sa oplatí investovať.


Ako prvé som mala telové mlieko zo 100%Pure. Obal nie je ničím výnimočný. Krému je v ňom celkom dosť. Vôňa je za mňa trošku syntetická. Nikdy som v ruke nedržala kokos priamo zo stromu ale tú vôňu si predstavujem inak. Táto je ako keby ste jedli sladkosti s príchuťou kokosu. Natiera sa veľmi dobre. Vsiaká rýchlo a prevonia vašu pokožku na veľa hodín. Čo však neurobí je vyživenie na niekoľko hodín. Po kúpaní mi odstráni ten pocit scvrknutej pokožky ale niekoľko hodín po nanesení vidím, že by sa zišla druhá vrstva. Pritom pijem pravidelne.


Tento telový krém som mala vo vzorke. Neviem prečo ale zdalo sa mi, že vonia trošku inak. Napriek tomu ma svojou arómou nesklamal. Levanduľa je pre mňa nádherná vôňa a na pokožke sa celkom drží, trošku menej ako 100%Pure ale stále dosť výrazne nato, aby som nebola sklamaná. Natiera sa ľahko a vsiaká bez problémov. Pri tomto kréme mám pocit dlhodobejšieho vyživenia pokožky ako pri 100%Pure.

Balenie majú oba telové krémy rovnaké. Dr. Hauschka má ale asi o 100 ml menej a vyššiu cenu, čo však kompenzuje kvalitnou výživou pokožky. Naproti tomu 100%Pure pokožku prevonia na celý deň a keď som ho mala prvýkrát, zabudla som si dať voňavku, taká som bola spokojná. Ani jedno telové mlieko nie je zlé. Skôr by som to rozvrhla tak, že Dr. Hauschku by som používala na zimu, kedy potrebuje pokožka predsa len väčšiu porciu výživy a na leto by som nechala 100%Pure, kedy mi stačí menej výživy a poteší ma vôňa.

Skúšali ste niektorý z krémov?
Aký je váš obľúbený telový krém?

5 komentárov:

  1. Nemám skúsenosť ani s jednou značkou a snáď asi nemám ani obľúbené telové mlieko. Najviac ma asi tešilo od Alverde z letnej limitky, to malo krásnu vôňu bylín a citrónovej trávy :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nemám zkušenost s ani jedním krémem. Naštěstí nemám takový problém jako ty a tělové krémy používám jen když se mi chce. Já si nejvíce oblíbila tělové suflé od Soaphorie. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja mám tiež problém so suchou pokožkou a nikdy nemôžem odísť zo sprchy bez toho, aby som sa namazala...povedala by som, že dokonca ani v lete.. lebo ma všetko začne štípať a kusať. joj no vždy je super vedieť o nejakých skvelých krémoch :)
    Sledujem :)

    www.sinnamona.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť