utorok 7. marca 2017

Whishlist Marec


Ahojte!
Marcový whishlist sa bude trošku viac točiť okolo oblečenia. Začala som trošku viac chodiť do posilky a zistila som, že tam nemám čo nosiť. Mám len jedno športové tričko a legíny. Takže by som chcela ešte aspoň jedny. Rozmýšľam nad značkou Gymshark a potom nad legínami od Aidastyle. Uvidím, ako sa rozhodnem.


Ďalšiu vec, ktorú nemám je tričko na cvičenie. Mám rada vyťahané veci a práve také sa vyzliekajú, keď cvičíte s riadným zápalom :D. Toto sa mi celkom páči, ale zase hovorím, že záleží, či niečo nenájdem v obchodoch.


Cvičím už neuveriteľné dva týždne, takže som schudla aj 100 gramov (vody), ale dostala som chuť kúpiť si obtiahnuté a pekné šaty. Tieto sú naozaj krásne a dúfam, že v nich nebudem vyzerať ako bambino črievko. Asi ešte nejaký ten týždeň pocvičím. :D Vrch sa kupuje samostatne ale asi chcem aj ten :D


Telové mlieko potrebujem, odkedy som minula posledne kvapky Dr. Houschku. Tentoraz by som rada vyskúšala niečo slovenské. Levanduľu milujem a na jar mi bude stačiť. Na leto budem hľadať niečo citrusové.

Sestrina svadba sa neuveriteľne rýchlo blíži a začínam panikáriť s tým, aký make up jej spravím. Čo však chcem dopredu vyskúšať, je tento púder. Hlavne, ako sa bude chovať na fotkách, nech nemá kokaín pod očami.


Neviem prečo, rozhodla som sa nepoužívať píling na tvár ale zistila som, že mi to asi chýba. Zdá sa mi, že moja pleť sa zhoršila,  a tak idem vyskúšať znova začať používať píling. Značka Mario Badescu ma veľmi láka, tak uvidíme, či si vyberiem.


Aký je váš whishlist na mesiac marec?


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára