nedeľa 30. júla 2017

Levanduľu milujem

Soaphoria telový jogurt s vôňou levandule



Ahojte!
Telové mlieka míňam pomerne často, pretože sa natieram pravidelne. Sem tam si kúpim nejaké super drahé telové mlieko, ktoré sľubuje aj nemožné a sem tam si kúpim niečo z Balei. Myslím, že Soaphoria je zlatá stredná cesta. Je vyrobená na Slovensku, ručne a navyše nie je testovaná na zvieratách. *win*win*win*. Vybrala som si túto vôňu v butiku, ktorý majú v Auparku. 


Balenie je také obyčajnejšie, čo mi vôbec neprekáža. Čo by som trošku zlepšila vymenila by som plast za nejaký, čo sa sám rozpadne po čase. Nápisy nie sú väčšie, ako je treba. To, že je fľaška priesvitná, je super nato, aby ste videli, koľko sa vám míňa krému. 


Jogurt, ako ho nazývajú, je zo samýc skvelých ingrediencií. Mňa presvedčilo hlavne aloe vera. Aloe vždy spraví dobre mojej pokožke. Používa sa však trošku horšie. Krém je strašne biely a vsiaká sa trošku pomalšie. Takže keď nanesiete o niečo viac, zostane vám biela pokožka a to nie je zrovna to, čo by som chcela. Potom ho treba trošku vtierať a nakoniec sa vsiakne. Preto som ho nepoužívala napríklad, keď som chcela ísť rýchlo spať. Výživu pokožke poskytne ale nie na dlho. Na druhý deň ho je treba nanášať znova. Vôňu levandule cítiť len veľmi jemne a pokožku vám teda neprevonia. Už by som si ho teda druhýkrát nekúpila. 

Aká je vaša skúsenosť s produktmi od soaphorie?
Poradíte mi nejaký kvalitný telový krém?

5 komentárov:

  1. Tak skúsenosť so Soaphoriou ešte nemám vôbec akurát o nej čítam asi na každom blogu niečo :) Snáď si urobím niekedy aj vlastný názor :D aa konkrétne tento produkt vyzerá zaujímavo. Ja sa priznám, že telové mlieka využívam hlavne v lete a proste len vtedy ak cítim, že to moja pokožka vyžaduje. Ináč nie (snáď sa mi za to pokožka "neodmení") takže s mojim odporúčaním ťa veľmi nepoteším :D
    www.recenzie-kozmetiky.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja ich potrebujem hlavne v zime, ale snažím sa aj cez leto :)

      Odstrániť
  2. Já měla jejich tělové suflé a s ním jsem byla velmi spokojenà.
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja od Soaphorie mám veľmi rada tie sprchové produkty, ale majú výborné to telové suflé, to ti isto odporúčam :)

    OdpovedaťOdstrániť