nedeľa 20. augusta 2017

Krásne nohy počas leta

Balea pena na holenie -limitovaná edícia melón, kokos



Ahojte!
Cez leto si nohy holíme o niečo viac. Teda snažíme sa. Ja som sa trošku nahnevala na vlastnú pokožku po tom, čo mi po rokoc depilovania začali zarastať chĺpky. Preto som sa rozhodla, že si začnem cez leto holiť nohy, aby sa trošku dali dokopy a prestali zarastať. Rozhodla som sa zohnať si penu na holenie, pretože predtým som ju nepoužívala, keďže som si vôbec neholila nohy.


Balea je netestovaná a zvieratách a lacná. Čo lepšie som si mohla vybrať?  Pena je veľmi dobre hustá. Je príjemná na pokožke a keď používam žiletku, jednoducho mi prejde po pokožke a dobre nadvihne chĺpky a ľahko sa s ňou holí.


Vône som sa dosť bála. Kokos dokáže byť veľmi pekný ale aj hnusný umelý. Pri cene ako je táto som si myslela, že bude hnusný umelý ale skôr vyniká melón. Ten je prirodzený a používať penu je celkom potešenie pre noštek! Nohy sú po oholení hladké a vôbec ich nevysušuje. Kľudne by som si kúpila penu znova, ak budem pokračovať v holení nôh a nevrátim sa k epilovaniu.

Holíte si nohy alebo si ich depilujete?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára