streda 16. augusta 2017

Mala by som sa naučiť

Blow -styling round tool


Ahojte!
Tento článok bude o kefe, ktorú som DOSTALA k zrecenzovaniu. Ako vždy sme sa dohodli natom, že môžem do recenzie napísať čo chcem. Ale ak nemáte radi články tohto typu, boli ste varovaní. Dostala som aj tangle teezer ale ten nemám rada. Už som o ňom písala a jednoducho ho stále nemám rada. Dala som ho kamarátke a tá s ním je spokojná.


Už dlho sa chcem naučiť si spraviť aspoň fúkanú a jednoduchší zapletaný cop. Ale keď ide o vlasy som absolútne neschopná. Preto ma potešilo, že môžem vyskúšať túto kefu na jednoduchú fúkanú. Je vyrobená z veľmi pevného plastu. Má nejako špecialne spravené kónické štetiny, vďaka ktorým si nevytrháte polku hlavy. Reálne som sa s tým pokvákala tak prvé dva razy. Ale potom som sa aspoň ako-tak naučila techniku a všetko bolo v poriadku. Kefa je celá dutá a strašne ľahká. Ale narába sa s ňou veľmi dobre.


Vlasy sa mi sušia celkom pekne. Prvý pokus bol úplné peklo. Trošku som si poťahala vlasy, nemala som žiadny objem. Ale čím viac sa snažím, tým je to lepšie. Táto kefa sa predáva v dvoch veľkostiach a ja mám ú menšiu. Je na krátke až stredne dlhé vlasy. Myslím, že teraz by som zvládla aj veľkú kefu na veľký objem. Cena je okolo 12€ a za túto cenu si myslím, že sa oplatí kúpiť, ak si aspoň trošku robíte vlasy. Ak ste úplný začiatočník asi to bude investícia ale ak chcete investovať, myslím, že sa to oplatí.

Skúšate si doma účesy alebo všetko riešite gumičkou?

2 komentáre:

  1. Já vždy obdivuju, jak kadeřnice dokáží s takovými kartáči zázraky, vytvořit objem, jemné vlny po stranách. No mně to nikdy nešlo :D Já moc nezkouším účesy, jen si občas něco jednoduchého zapletu případně :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ani mne to nikdy nešlo,preto som sa rozhodla to zmeniť :) A dúfam, že to nezakríknem, ak poviem, že sa mi darí :D

      Odstrániť