štvrtok 7. septembra 2017

Je to taká topka?

Color pop Pressed pigment Glowstix, Super Shock Shadow Game Face




Ahojte!!
Color pop bol v jednej chvili všade. Na každom youtube videu, v každom blogu. Samozrejme, že som ho chcela aj ja. Objednala som si dva očné tiene, jednu lícenku, jeden rúž. Prvý tieň je vlastne stlačený pigment a druhý je metalický.


Oba tiene majú rovnaký obal. Na krabičke sú nápisy a potom je tu samotný okrúhly kompakt. Ten je biely. To sa mi na dekoratívnej kozmetike až tak nepáči. Rýchlo sa to zapráši a to neni pekné. Na druhú stranu má priesvitný vrch, čo sa mi páči. Vždy vidím, aký tieň si beriem. Nápis color pop sa už zošúchal. Na spodku je názov tieňa.




Stlačený pigment v odtieni Glowstix som veľmi chcela, pretože mám rada žltú. Ako sa mi postupne mení vkus, žltú už až tak nenosím ale sem tam po ňom siahnem. Pigment má veľmi kriedovú konzistenciu. Nie je až tak pigmentovaný na to, že je to pigment! Trúsi sa a sú v ňom malé trblietky. Treba ho nanášať opakovane, aby ste mali krásnu konzistentnú farbu. Rozhodne ma o značke nepresvedčil.



Metalický tieň v odtieni Game Face som chcela kvôli bronzovým odtieňom. Je to krásne farebný tieň. Keď ho používam, používam mokrý štetec. Metalické odlesky sú potom krajšie viditeľné. Dá sa dobre roztieňovať. Celkom rada ho používam.




Oba tiene sú veľmi zaujímavej konzistencie, keď ich môžete stlačiť a oni sa vrátia do pôvodneho tvaru. Myslím, že ste to už na youtube videli. Na otázku, či sú tiene až taká topka odpovedám, nie niesú. So žltým spokoná teda vôbec niesom. Bronzový je super ale myslím si, že kvalitatívne lepšie tiene zoženiete aj v drogérií.


Skúšali ste color pop?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára