streda 20. septembra 2017

Na zimu

Havlíková apotéka krém na ruky



Ahojte!
Krém na ruky je pre mňa veľmi dôležitý. Ruky sa mi neuveriteľne vysušujú. Dokonca aj cez leto ho používam. Síce nie až tak často ale stále ho potrebujem. Tento som vyskúšala vo vzorke a odvtedy som si kúpila 3 ďalšie krémy.


Jedná to najkrajšie balenie krému na ruky, aké som kedy videla. Celý krém je zabalený v tmavom papieri a previazaný mašľou. Keď sa rozbalí, je v ňom krásny krém na ruky v (hliníkovom?kovovom?) obale. Existuje viacero veľkostí. Pokukujem po tom najväčšom balení.


Na vrchu je popísané, čo krém obsahuje. Pre mňa sú tam samé dobré veci. Keď krém nanesiem, rýchlo sa vsiakne. Aj keď je na ňom napísané, že necháva ochrannú štruktúru, nezanecháva na rukách mastný film. Má príjemnú konzistenciu. Povedala by som, že je to niečo medzi krémom a gélom. Vonia pre mňa úplne úžasne citrusovo.


Ruky mám po ňom vyživené na celkom dlhú dobu. Keď som pracovala ako čašníčka a v podstate som mala ruky celý deň namočené, používala som ho na noc. Ráno som mala ruky opäť v poriadku. Dokonca aj po pár umytiach rúk. Krém odporúčam naozaj každému, kto má trochu suchšie ruky.

Aký je váš obľúbený produkt na ruky?
Máte nejaký rituál na udržiavanie krásnych rúk?

1 komentár:

  1. Krém vypadá skvěle, možná ho taky někdy vyzkouším. Krémy na ruce používám pravidelně na noc.
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť