utorok 27. februára 2018

Rôzne farby

NYX 



Ahojte!
Vo svete rozjasňovačov niesom žiaden nováčik. Mám rada všetky zlaté, šampanské alebo perleťové. Ale keď začali vyrábať rôzne farebné rozjasňovače, nebola som veľmi nadšená... Až kým som neprišla k tomuto. Má naozaj krásnu farbu a ja som ho samozrejme musela som ho mať!




V predajni NYX som skúšala aj iné farby a myslím si, že aj taká modrá alebo zelená boli pekné. Ale som vo fázy, kedy sa rozhodujem podľa toho, či vec využijem a nie podľa toho, či sa mi páči (snažím sa). Takže do úvahy prišli asi iba dva odtiene a vybrala som si tento. Viem si ho predstaviť aj na očiach.

Balenie je celkom veľké a na rozjasňovač stačí. Mám rada menšie balenia za nižšiu cenu. Aspoň mi to dáva ilúziu, že vec stihnem minúť a neplatím až tak veľa. Bežne rozjasňovač používam na vrch líc, nos, nad obočie a do vnútorných kútikov. Takže, keď som ho použila prvýkrát, dala som ho na všetky tieto miesta. Neostal nepovšimnutý a celkom rozdeľoval ľudí na tých, ktorým sa páčil, ale nedali by si ho všaede na tvár a tých, ktorým prišiel neprirodzený.

Pri večernom líčení ho rada používam na celú tvár ale na bežnom dennom líčení s ním šetrím a dám ho iba na líca. Nezbedne sa leskne to roznych odtieňov fialovej, ružovej a striebornej. Nosila som ho cez zimu ale myslím si, že hlavne na jar ho využijem najviac.



Výdrž je celkom obstojná, povedala by som, že takých 6-8 hodín. Záleží na tom, čo robíte. Jeho konzistencia je trošku viac púdrová, ako by sa mi páčilo a trochu sa z neho práši, keď ho používam. Malý trik, aby pleť nevyzerala "zaprášene" je fixačný sprej v podobe kvetovej vody. Ten na seba nastriekam vždy. Keď sa mi zdá,. že je niečo stále príliš púdrové, zoberem špongiu a trošku s ňou poťukám po daných miestach.

S rozjasňovačom som celkom spokojná. Nosím ho celkom rada a aj napriek tomu, že je inej farby, ako moje bežné rozjasňovače, dokážem ho použiť aj pri dennom líčení.

Používate farebné rozjasňovače?
Aká je vaša najšialenejšia farba, akú ste použili?

2 komentáre:

  1. Já teda rozjasňovače nepoužívám, ale tento se mi hodně líbí. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja používam len zlatistú klasiku, na iné farby zatiaľ nemám odvahu. Ale veľmi sa mi páčia tie mnohofarebné, zaujalo ma napríklad srdiečko od I♥makeup vo verzii Unicorn :)

    OdpovedaťOdstrániť